Vattengympa

Fendi var modig och badade idag med. Lite rädd var han dock för de små vågor som uppstod vid strandkanten. Blev mycket skritt idag, en halvtimme dit, nästan bara skritt i vattnet och en halvtimme hem. Det var nog bra för honom att skritta mycket efter gårdagens hoppning.

Nu håller jag på att tvätta alla schabrak. Slötittar på Finnkampen samtidigt som jag planerar en powernap. Är dödstrött idag. Skönt att inte ha något annat planerat idag. Imorgon ska bilen återigen in på verkstaden och jag hänger i stallet under tiden så jag slipper åka buss. Skulle bara ta 1,5-2h att fixa bilen och det är ju ingen tid alls i stallet. Finns alltid något att fixa!

Njut av videon nedan! Klicka på länken under bilden :)

Fendi badar

Kommentarer
Postat av: mumm

Fendi är en sjöhäst!

2016-09-04 @ 14:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0