Tänkte inte

Tänkte inte alls blogga dessa få dagar Petter var hemma men Fendi var så otroligt fin idag och jag måste dokumentera det för att minnas. Planen var att köra till ridhuset och hoppa men tiden var knapp och jag orkar inte åka dit under tidspress. Lugn och ro ska det vara om man åker iväg. Bestämde mig istället för att rida upp till travbanan. Det var ett bra tag sedan vi red där. Holy molly vad fin Fendi var. Det märktes att jag fick igenom mycket under gårdagens pass på "tunga ridbanan". Mjuk som smör och tyglarna låg försiktigt i mina händer. Ingen tendens till att dra iväg eller smita från arbete. Nu ligger jag som en död fisk i sängen och ska sova. Jobbet 06 imorse tog de sista krafterna ifrån mig.


Kommentarer
Postat av: mumm

Fendi ser så snäll ut, och trött som sin matte.
Kram
Mummi

2016-09-03 @ 08:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0