Paj på som uppladdning

Åt pizzarester till frukost/lunch/middag halv 3 och fick feeling så jag slängde ihop en smulpaj med blåbär, rabarber, äpple och persika. Kändes som en bra uppladdning inför kvällens hoppning i ridhuset med Fendido. Jag känner mig ensam idag. Petter har åkt och jag saknar Mathilda ännu mer än tidigare. Därför kommer jag åka senare till stallet så jag kan vara där hela kvällen för att sedan sova när jag kommer hem. Blä, det här läsåret kommer bli ganska tråkigt och ensamt. Jag hoppas jag kan fylla dagarna med plugg, jobb och stall så de bara går. Vad hade jag gjort utan Fendi?! Han är alltid en räddare i nöden, han skulle bara förstå vilken viktig roll han har i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0