Vila för Fendi

En välförtjänt vilodag för Fendi idag efter helgens hoppning. Jag var där tidigt imorse och fixade innan jag åkte till skolan och vi förenklade vår business model canvas inför redovisning imorgon. Åkte hem vid 13 och unnade mig en härlig powernap. Vid 16 började jag jobba och för en lite stund sedan kom jag hem.

Har jag berättat för er att jag ska flytta? Kanske missat det. Men jag har fått nycklarna till en studentlägenhet som jag ska bo i sista året här i Halmstad. Bara för att jag och Petter ska spara pengar. Allas första reaktion har varit "va?! Ska du och Petter separera?" Haha hell no, så lätt blir han inte av med mig 😉 men det är onödigt att ha en tvåa på 63kvm för 7200kr/mån om jag mestadels bor här själv. Jag får stå ut i min studentetta ett år. Nästa helg åker vi till Ikea och köper en ny säng då vår 160cm säng inte går in i nya. Har denna månaden på mig att flytta och städa ut gamla lägenheten. Helgerna är väldigt uppbokade framöver och det ska bli skönt när flytten är över. Förhoppningvis blir det sista flytten här innan jag flyttar till Uppsala nästa sommar/höst. Mot Petter och Mathilda!!

Imorgon ska jag rida ut en tur på Fendi, bara en lätt och rolig tur. Ska hålla träning för Cornelia på kvällen också.

Mys med Nelson i väntan på min start i lördags
Min goa klasskompis plus hans hästtokiga fina tjej kom och hejade!
Nelson!
Heja oss!
Rena ridbyxor är inte min grej.
Nelson myser med Petter
Jag älskar dig Fendi!
Så perfekt han är!

Kommentarer
Postat av: mumm

Världens bästa dotter med världens finaste häst.

Vi ser fram mot nästa tävling, love you!

Kram
Mummi

2016-10-04 @ 07:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0