Ville inte åka

Idag skulle jag vara effektiv i stallet och skynda mig till skolan för plugg. Men jag kunde inte stressa och jobba effektivt för det var så mysigt där med min fina Fendi. Att säga att han är en kelig häst vore en lögn men han blir mer gosig för varje år som går. Även om han ibland tror att jag tycker det är mysigt när han gnider sina framtänder på min axel. Idag däremot var han så gosig och jag njöt av varje sekund. Vi kramades och jag strök hans lena päls. Att Fendi mår bra nu kan lätt utläsas av hans glans, färg och just att pälsen är sidenlen. 

Jag blev extra glad att Fendi var duktig och mysig just idag för imorgon åker jag till Öland med klassen och är bortrest till fredag. Jag kommer sakna min bättre hälft otroligt mycket och längtar redan tills vi ses igen. ❤️

När jag körde linas matkasse igår 


❤️❤️



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det kallar jag äkta kärlek, till Fendi alltså, inte till Linas matkasse :)

2016-05-22 @ 19:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0