Underbar tävlingsdag!

Vädret och sällskapet kunde inte vara bättre än vad det var igår. Mamma, pappa och Petter, mina viktigaste personer i livet. Och såklart min älskade Fendi! Känslan har stämt bra senaste tiden och det betalade av sig med en placering i 110cm. 7.a och vi är så nöjda, Fendi var avspänd och fin, lyssnade på mig och ville vara felfri. Jag tyckte jag red ganska fort utan några chansningar men mitt omdöme har visst blivit lite konstigt på ett år utan tävling. 

Hade funderingar om att starta 120cm också men valde att nöja mig med en klass. I helgen är det Halmstad som har tävling, underlaget har fått ett dåligt ryckte eftersom det är nytt, men jag ska inspektera det på fredag när de första klasserna går. Tar ingen risk med min Fendi. Är underlaget bra kan vi hoppa en 120 i helgen eftersom det är nära och bra! Vi får se hur läget utvecklas helt enkelt. 

Älskling och älskling 😘



Hihi söta framben 




Kommentarer
Postat av: mumm

Så fin dag! Allt perfekt, Fendi är en riktig stjärna.
Ser fram emot nästa tävling,,,

Svar: <3
Linn Skjetne

2016-05-08 @ 09:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0