Det är något speciellt

Vad mycket de små sakerna i livet kan göra. Idag fick Fendi vila eftersom han kommer gå resten av veckan, då tog vi tillfället i akt att bara mysa så mycket vi kunde. Först fick han njuta av kraftfoder ute i solen utan täcke när jag mockade hagen, sedan fick han komma in och käka lite medan jag borstade honom med vår nya superborste som vi fått av Petter. Därefter tog vi på fingrimman och gick till vårt gräsställe! Jag satt och njöt i solen i grässluttningen samtidigt som jag beskådade en ännu nöjdare Fendi. En eftermiddag som denna är verkligen avkopplande, både för kropp och själ. 

Hur perfekt kan ett hästhuvud vara?! 😍







Kommentarer
Postat av: mumm

Hur söt kan man vara Fendi??

2016-05-05 @ 11:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0