Förlåt

Det har varit dåligt med uppdatering här igen men jag har knappt tid till något som det är nu. Utöver jobbet och stallet.  Men idag hade jag begärt ledigt för att åka in med Fendi till slöinge och kolla upp hur han svarat på sin magmedicin. Han hade svarat toppenbra och inga sår syntes i magen längre = en riktigt glad mamma! 

Men Fendi drabbades av foderstrupförstoppning förra veckan och har sedan dess hostat så han fick lite medicin utskrivet pga det. För att hjälpa honom att få upp allt slem. Dock ska han ridas som vanligt och det stoppar inte upp oss från att satsa på att komma i form igen. 

Världens snällaste häst är han numera, inga problem att gå upp på vågen. Tyvärr visade vågen endast 554kg så han måste upp 100kg. Sist jag vägde honom där var han i fin form och vägde 650kg. 

Så skönt att man kan åka iväg helt själv med sin häst utan att det blir några problem! Bästa och finaste Fendi ❤️


Nu ska jag packa min matlåda och ladda inför en jobbig dag på jobbet imorgon med dubbel reklam! 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0