Underbara helg

Så sjukt härlig helg det varit. Endast saknat lite kärlek från min sambo. Annars har den varit toppen! 

I fredags red jag och Mathilda till stranden och vet ni vad? Fendi gick ner i vattnet!! Så sjukt stolt och glad jag blev. Han briljerar gång på gång den lilla räkan. Vi red där ett bra tag och leendet jag och Mathilda hade på läpparna kunde ingen ta ifrån oss. 

Tanken var att hoppa i går men efter vattengympan hade nog båda hästarna träningsvärk som hette duga så det blev en lång skritt runt "berget" och två varv lätt jogg på travbanan. 

Inatt sov jag hos mamma och pappa vilket var supermysigt, idag åkte jag först till Gunilla och red två fina pållar sedan bar det av till Malmö och Malin! Alltså Malin, min underbara "borttappade" bästis. Sjukt saknad tjej och vi njöt med sushi, glass och kaffe i Lomma. 

När jag kört hem landade jag självfallet i stallet och ridningen av Fendi återstod. Snälla Mathilda hade mockat tidigare under dagen så bara det bästa var kvar. Och Fendi avrundade helgen på bästa sätt genom att vara en stjärna. Massor med övergångar och tempoväxlingar körde vi idag. Äkta hjärngympa för Fendi. 

Mamma och jag lyxade till det med glass på väla köpcentrum. Så sjukt gott!!!

Ut på promenad med lillebror Nelson. Blåmärket på min arm börjar äntligen gå bort. Dumma paket på jobbet haha


Rätt coola? 😉 


Mina nya skor 😍


Mina andra nya skor hehe 


Finaste Malin ❤️

Lagom peppad Fendi 😂


Gosig som få idag ❤️


Nybadad och gosig på sitt egna lilla vis 


Denna bild får avsluta detta inlägg! Godnatt på er, hörs nästa vecka. 



Kommentarer
Postat av: mumm

Vilka fina bilder, på delar av min familj!
Super trevligt när du var här, en frisk fläkt.
Kram, mummi

2016-07-25 @ 07:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0