Så fin och mjuk

Fendi var väldigt fin och mjuk idag och jag känner på mig att vi kommer komma tillbaka ganska snabbt nu. Vi är båda taggade på tävling och träning! 

Jag har precis ätit lunch, lite sent ja. Men jag somnade två timmar när jag kom hem från stallet. Snart börjar tvättiden och jag ska under tiden som maskinen tvättar städa hela lägenheten. Visst hade det funnits roligare saker att göra men känslan efter att allt är gjort är obetalbar. Plus att Petter kommer hem imorgon! Lite bitter över att han inte kommer idag när jag är någorlunda utvilad men det blir mysigt att ses imorgon ändå. Jag hoppas att veckan bjuder på lite brev och paket så jag hinner sluta i tid och umgås med Petter mer än en timme efter stallet. 

Fendi ska få en ny pad. Hans gula mattespad fick jag av mamma när jag red cponny så den är både gammal och sliten. Vi provade Mathildas bruna fina så vi kommer köpa precis en likadan! Fendi har väldigt mycket manke, speciellt nu när han är så smal så en mattespad och bruno paden är en perfekt kombo! Bra med dämpning också. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0