Falsterbo!!

Imorgon ska jag, mamma och Gunilla till Falsterbo!! Gud vad härligt det ska bli trots en tom plånbok. Detta är en härlig tradition som vår trio har, jag älskar den!
Veckan har varit väldigt bra faktiskt, det har varit väldigt lite post denna veckan så vi har kommit iväg i tid och nästan slutat i tid. Inte i närheten av 2timmar övertid som veckorna dess för innan. Nu borde det vara lugnt ett par veckor till men sedan kommer posten öka och så övertiden. Jag ser fram emot nästa lön! 

Nu sitter jag och slötittar på en dokumentär om Leonardo da Vinci. Klockan är strax för 21 och jag känner mig tillräckligt trött för att somna. Blir en snabb dusch och sängen snart så jag kommer upp kl 05 imorgon. Stallet kallar innan Falsterbo. På söndag väntar utsläpp i stallet så denna helg är helt utan sovmorgon men jag ska unna mig en powernap söndag eftermiddag innan tvättiden drar igång. 

Jag hoppade Fendi lite idag. Humöret var inte på topp hos honom när vi gjorde i ordning så trodde först att han var lite sjuk. Tji fick jag. Han rejsade runt okontrollerat så sjuk är han inte 😂 tror han blev glad över att få göra något annat för en gångs skull. Blev ett lugnt och kort pass, han är svag nu och ville inte pressa honom för mycket. Får åka till styringe och hoppa nästa helg så underlaget är lite bättre! 

Min midsommarnattsdröm ❤️❤️ 

Nytvättad postbil


Jag förra helgen när vi dansade loss i Tylösand. 




Kommentarer
Postat av: mumm

Vilka fin bild på dig och Fendi !
Sista bilden är du så snygg, som hämtat från 40-talet är frisyren...toppen!

2016-07-02 @ 07:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0