Falsterbo lika härligt som vanligt

Oj vilken bra dag det varit. Det var inte jobbigt att stiga upp 05 när Falsterbo väntade. Även om regnet stod som spön i backen och jag blev genomblöt på 2min när jag kopplade släpet imorse så var humöret på topp. Körde med släpet mot Helsingborg vid 07 för att hämta upp mamma. Släpet skulle inte med till Falsterbo pga all shopping utan det var dags för en ny hämtning av mat till Fendi. Även om ett släp nästan skulle behövts idag efter alla inköp vi gjorde 😉 

Vår trio fick en extra medlem idag, ingen mindre än Martina hängde med och det var verkligen en rolig dag och vi hade så trevligt! Nu är vårt shoppingsug stillat en aning fram tills nästa Falsterbo. 

Fendi blev väldigt bortskämd idag men det är han absolut värd efter allt elände han gått igenom sista tiden med magsår och foderstrupförstoppning. Han har mig lindad runt sitt "lillfinger" om han haft ett sådant. Bara det bästa till den bästa är mottot. I alla fall mitt. 

Jag och min Tea passerade idag 30000mil och vi ser fram emot många fler då hon mot alla odds gick igenom besiktningen. Bra jobbat Tea!

Ett nytt fint stalltäcke från Horseware till prinsen.


Ett nytt regntäcke blev det också. Jag kan lova att Fendi var gladare än han såg ut på bilden. 

Ny grimma och grimskaft. Helt oemotståndligt snygg och satt som gjuten på honom. Förmodligen den dyraste grimman han någonsin kommer få haha. 


Jag och Fendi firade dagen med att dela på några ahlgrens bilar och tusen pussar på hans söta gris-mule. Han var ovanligt mysig och jag vill tro att det var hans sätt att säga tack. Såklart jag vill tro det, förmodligen är han nöjd med sin gamla grimma och trasiga täcke hehe. 

Pyjamasen åkte på efter all provning och han njöt av sina nya "sängkläder" i form av spröd halm. 



Kommentarer
Postat av: mumm

Alltid lika kul att komma till Falsterbo!
Trots regn en toppendag.Fin shopping!!!Snygg Fendi!!

2016-07-03 @ 08:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0