Bra fördelning tyckte Fendi

Idag tog vi det lugnt, Fendi och jag. En promenad i kvällssolen och på vägen hittade vi hallon!! Muuuuums! Jag åt mig  mätt medan Fendi åt gräs i diket. Helt klart en fair fördelning tyckte Fendi. Imorgon ska vi konditionsträna på travbanan. Onsdag blir hans vilodag denna veckan. 

Jag ska strax hoppa in i duschen, insåg att jag är väldigt trött och hade helst av allt somnat på soffan. Men att somna på soffan är sällan en bra idé, skulle nog vakna 03 och undra vart jag var. Det hänt tidigare ja. 

Min lilla skogsmulle 😍







 Godnatt på er! Imorgon är det reklamfritt och det ska bli naaaaajs!

Kommentarer
Postat av: mumm

Hur söt får man lov att vara?? Bild 2 se vilka fina ögon han har.

2016-07-12 @ 20:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0