Täcket passade!

Blir en snabb update idag! Täcket passade 😃 Fendi var fullproppad med energi idag, lite för mycket av det goda men han lugnade ner sig till slut och blev fin. Jag glömde köpa kraftfoder så han fick bara lucern idag och imorgon hinner jag inte köpa så han får lucern då med. Och mineraler såklart. Men med tanke på hans energi idag behöver han inget annat än grovfoder. Imorgon får han vila och jag tvivlar på att jag hinner blogga. Stallet - skola - jobb - Petter kommer hem. Ingen tid för er tyvärr!

Besviken över att ha vintertäcke i sommarvärme 😂
Hahha så sur...

Kommentarer
Postat av: mumm

Vilken lite suris,inte helt nöjd.
Fendi kan verkligen visa vad han känner.
Kram
Mummki

2016-08-31 @ 07:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0