Söndag igen

Veckan som varit har varit fylld med skola, jobb och häst. Som vanligt alltså. Vi har två projekt som haft uppstart i skolan och jag är nöjd med våra grupper. Det ena projektet är roligare än det andra men vi får bara bita i det sura äpplet och göra det. Båda projekten har varsin tenta som uppföljning och jag misstänker att denna läsperioden kommer bli ganska tuff. Blir gött med jobb i sommar och inget plugg! 

I fredags var jag och Petter hundvakt åt Glenn. Vi gick promenerad med honom och Fendi i stallet och sedan kollade vi game of thrones hela dagen och tittade snett på regnet utanför.

Imorgon ska jag lämna in min bil på verkstad och det kommer som minst hamna på 6400kr... Aj aj, svider så hårt i en redan tom plånbok. Jag hoppas att jag får tillbaka bilen snarast så kan vi passa på att besikta den. 

Glenn 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0