En hektisk dag

Idag har jag hållit igång hela dagen. Åkte till skolan imorse från 10-12, sen hem och käka lite lunch för att sen vara i stallet till 13, skrittade ut en tur barbacka med Mathilda och Viggi i den underbara solen. Det gick bra, hästarna gjorde inget ovanligt och vi höll oss kvar. Fixade allt i stallet sen for jag iväg till biltema och köpa avfettningsmedel till bilen och körde och tvättade den. Dammsög invändigt också. 

Sedan körde jag och hämtade upp Oskar för att hjälpa honom med ett par högtalare till en studentfest. Tyvärr gick inte allt in i bilen så jag kände mig inte tillräckligt hjälpsam. Det är en kombi jag skulle haft även om jag älskar den bil jag har. 

Lite för sent kom jag hem och tvättiden hade redan startat så jag började tvätta som en dåre och hann inte tvätta allt som jag ville. Tyvärr. Får tvätta mer i veckan. En tvättmaskin i lägenheten hade varit sååå bra. 

Imorgon ska jag till Gunilla och rida igen, det var verkligen superlänge sedan  sist. Blir ett kärt återseende! På kvällen bjuder mamma och pappa på middag ❤️ Petter kommer hem inatt och följer med såklart. 

Senaste foderinköpet till Fendi som behöver gå upp i vikt. Pengar rullar ut som de ska, det går... Bra? Nu. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0