Hektisk helg

Helgen började tidigt denna vecka, redan i tisdags. Så jag och Petter tog en dag på stan i fredags, åt lunch på olearys med bowling och var på kräftskiva hos Sofia på kvällen. Igår fick jag tjuss till flyinge och jag visade elitföl hela dagen med ett härligt gäng. I 5timmar sprang vi och visade 35 föl. Jag kan meddela att träniningvärken infunnit sig. Vilket inte är konstigt. Ångrar lite att jag inte hade stegräknare igår. Idag har vi tagit det mest lugnt, började dagen med utsläpp i stallet och sen kom mamma och pappa hit på en trevlig lunch. Vi blev bjudna på frallor och andra godheter. Väldigt mysigt! Efter lunchen körde vi och hälsa på fendi och efter det körde jag Petter till tåget. Nu sitter jag ensam hemma igen, känner mig trött trots att jag somnade två timmar efter att jag lämnat Petter. 

Imorgon kommer hovslagaren. Och imorgon får jag skritta uppsuttet på Fendi, tror att han kommer uppskatta det. Annars har det inte hänt så mycket mer :) 

Vi från igår! 

Såhär snygg var fendi framför kameran idag... Haha 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0