Återbesök fendi.

I onsdags var det dags för återbesök. Fendi är fortfarande halt på sitt framben men han har ändå svarat bra på behandlingen. Han är behandlad igen och förhoppningsvis är han bra igen nästa gång Katja kollar honom. Denna gången gjorde vi vid hans tänder och till min förvåning var han ganska bra i munnen. Små hakar i överkäken bara. Han fick även kiropraktik och jag fick ett träningsprogram som jag utföra varje dag. Även lite liknande massagetips som Stefan tipsade oss om sist. 

Nu är jag på väg till Kastrup för att flyga till Petter i Madrid. Jag har längtat efter att komma iväg och det passar ganska bra nu när Fendi ändå vilar. När jag kommer tillbaka på tisdag ska vi börja promenera igen. 

Mathilda och Sofia tar väl hand om guld-fendi och jag känner mig inte alls orolig. 

För en gångs skull ska jag unna mig lite shopping till mig själv. Men såklart köpte jag något till fendi innan jag köpte något till mig själv. Ett par Bruno Delgrange skydd, fram och bak. Ett riktigt klipp för 280kr på tradera! Lite olja och de kommer bli hur bra som helst. 

Mina underbara häromdagen.  ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0