Hästig helg

Haft både in- och uttag av hästarna i stallet i helgen, varit med Mathilda på tävling och pay and jump så mycket häst har det blivit. Jag och Petter avslutade kvällen med att äta potatisgratäng med entrecote. Mycket gott får jag säga. Fendi har vilat i helgen eftersom han måste få en ny sko. Ska avtala en dag med hovis imorgon. 

Nästa helg ska jag äntligen åka till Gunilla och även träffa mamma och pappa. Jag och Petter ska passa Nelson en natt också, försöks stilla suget efter en hund. 

Just nu ser jag Bond och Petter spelar dator. Känner mig ganska trött idag. Vi var ute på stan igår kväll och spelade biljard och drack öl med Mathilda och Cornelia. En väldigt trevlig och spontan kväll! 

Vi har äntligen fått kutterspån i stallet. Blev en helt ny box! 

Viggi innan avfärd idag. Blev en bra runda på 70cm


Hej svejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0