Snart hemma från Madrid

Nu sitter jag på tåget hem från Köpenhamn efter fem trevliga dagar i Madrid med Petter. Petter har bytt bas och numera hamnat i Madrid. Hann aldrig hälsa på honom på Teneriffa innan han åkte därifrån, tyvärr. Men vem vet, han kanske hamnar där igen. I alla fall, det passade bra med en resa nu när jag haft lite påskledigt från skolan så vi bestämde att ett par dagar i Madrid blir bra. En helt okej stad, vi spatserade runt lite i stan och besökte starbucks mer än en gång. Jag föredrar kust-städer men skulle ändå vilja åka tillbaka till Madrid, men det är mest för att Petter finns där. 

Jag kommer bjuda på bilder när de är överförda till datorn. Just nu kan jag endast bjuda på ett fåtal bilder som är tagna med telefonen. 

Jag fick åka med i cockpit när Petter och Andy flög oss ner till Madrid. En spännande och ny upplevelse och jag måste erkänna att det kliade lite i fingrarna. SÅ. MÅNGA. KNAPPAR. 



Män i uniform är alltid något. 




Innan vi drog ut och kollade stan 


Selfie 

Starbucks!


❤️


Red lips och en solhatt 



Fick låna Petters tröja eftersom det blåste kallt.

Vi besökte en saluhall


Åt minipizzor...

mackor och drack öl


Idag innan mitt 2timmar sena plan kom in. 


Som sagt fler bilder kommer. 

Nu ska jag möta upp Mathilda som inte bara tagit hand om fendi under min semester utan hon möter mig 01.00 också. En sann vän det. 

Kommentarer
Postat av: erika

Åh ni är så himla fina ihop!!

2015-04-09 @ 09:06:41
URL: http://hejaerika.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0