Renovering pågår fortf.

Nu håller vårt extrarum på att bli målat och förhoppningsvis kan vi börja flytta in saker där snart. Bara att få gå in i rummet känns otroligt bra, vi har så mycket space nu! Ska snart åka till skolan och plugga innan vi har lektion från 13-15. Ikväll blir det markarbetstrim med Fendipojken. Igår red vi ut med Mathilda och Viggi efter att jag proppat honom full med morätter, äpplen, banan, clementin, päron och knäckebröd. Jag tror han uppskattade att fylla år. Lite motvilligt delade han med sig till de andra krakarna. 
 
Annars händer det inte så mycket. Petter kommer hem på söndag såklart för sent för att följa med på tävlingen. Jag kommer inte hoppa fendi något innan tävlingen, inte mer än studsen som vi hoppade i måndags. Jag har aldrig hoppat mina hästar så mycket mellan tävlingar, hoppa kan Fendi så vi tränar vidare med lydnaden på marken istället. Kan lägga in en gymnastikövning mellan tävlingar men banhoppning spar jag till tävlingsdagen. 
 
Du bjuder på många skratt
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0