Koll av fendi

Nu var det ca 4månader(om inte ännu längre) sedan Stefan var på anläggningen och kollade hästarna. Då hade fendi en gammal muskelbristning i höger triceps och var ojämt musklad i vänster sida om rumpan pga av muskelbristningen. Idag kom Stefan igen och jag var spänd på att höra vad han hade att säga. Har ändå tävlat lite nu och det är alltid en belastning att hoppa och en ännu större belastning av att rida mot klockan. Jag förväntade mig att det skulle vara något. Men till min lycka har fendi bara blivit bättre, problemet med tricepsen är nästan borta och han har musklat hela sin kropp, även rumpan har blivit jämn. För att fortsätta "läkningen" fick han shockvågsbehandling i triceps och rumpan. Jag fick ett nytt massageprogram för baken och vi ska bara fortsätta som vanligt.

Det var så härligt att han var så bra men jag har också känt att han blivit mycket bättre och lugnare i markarbetet och att han hoppat bättre. Trots detta trodde jag att han skulle ha något mer men är så tacksam över att jag hade fel. Min fina Fendi!!

Tusen tack till mamma som ställde upp med behandlingen idag! ❤️ 




Kommentarer
Postat av: mumm

Du får se det som en investering i framtiden.

2015-04-25 @ 08:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0