Livet i Halmstad

Igår regnade det massor här i Halmstad och jag är väldigt tacksam över att jag och fendi har ett ridhus där vi står. 


Fendi njöt av att komma in i stallet 


Världens vackraste 



Idag fick min bil åka in på verkstad. Bränsleläckage som fick åtgärdas. Alltid något med dessa bilar. 

Otroligt god service på verkstaden, hade inte bokat tid men blev bemött på allra bästa sätt och bilen blev fixad på ett par timmar. Blev även bjuden på fika och kaffe. 

Har även haft Petter på besök, idag lämnade jag tyvärr av honom på flygplatsen och imorgon ska han jobba igen. Håller tummarna att linechecken går bra! 

Åkte en tur till Ullared med Bea idag och köpte lite saker som behövdes. Och som inte behövdes. 


Tränade fendi i tisdags och han var kanon. Ändrade lite i min ridning och ska försöka hålla kvar det till helgen. Tävling i Laholm, tre klasser. Håll tummarna för oss! 

Godnatt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0