Dagarna går

Dagarna går här och de flesta i vår klass är igång och tentapluggar, jag ä är en av dem. Om ett par veckor har vi två tentor under samma vecka och paniken börjar infinna sig. 

Fendi mår bara bra i alla fall! Igår tränade vi och han hoppade lika bra som vanligt. Jag red inte så bra som jag hade hoppats men så är det ibland. Han var lite trött under dagens pass men jobbade på fint ändå. 


Vacker solnedgång utanför stallet. 


Var och firade mamma och sov över i Helsingborg förra helgen. Slutade med kortspelsvinst för mig mot pappa och pojkvän. Petter vann snygghetspriset i alla fall även om han ser lite skeptisk ut, måste varit pga alla mina segrar 😚



Gick i skogen också och plockade smaskiga kantareller. Blev en lyxig frukost till dagen efter. 

Fendi fick låna Viggis träns. 


See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0