Tidig morgon och tävling

Mathilda och viggi gjorde en väldigt fin debut i hässlehåla. Det ser lovande ut för framtiden! Såklart var viggson snyggast och bäst på tävlingen men Royne och Sofia hade en väldigt fin nintender-avkomma som gärna hade stått i fendis stall. Jag och Matilda kan ta på oss att rida och ta hand om den... Schysta som vi är. 

Fendi fick gå lite på linan idag, efter det fick han helkroppsmassage, en frisering och ben- och svanstvätt. Blev många timmar häst idag men det känns som om jag har lite att ta igen efter att ha varit för engagerad i plugget senaste tiden. 

Imorgon kör jag ganska tidigt från stallet och jag ska äntligen få träffa min mamma igen eftersom hon så gärna ställer upp som hästskötare. Bäst är hon! ❤️

Ligger i sängen nu och tittar på tv samtidigt som jag försöker ragga rätt på rätt julklapp till Petter. Jag vet vad jag vill köpa och det kommer bli så också. Fick även ett cravings efter system of a down och det gjorde att jag helt enkelt fick sätta igång att lyssna på alla deras plattor. Ingen musik för min far det. 





De älskar mig men vi håller ett säkerhetsavstånd 




Fendi har fått ett nytt namn efter att jag och Mathilda gjort en nyupptäckt: krångelputte. Passar mitt i prick! 

Tuff tuff på linan 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0