Mjölksyreträning

Idag red jag och Mathilda till skogen och klättrade två gånger uppför mördarbacken. Den är superbrant och Fendi och Viggi var möra efter passet. Imorgon får fendi en välförtjänt vilodag och Mathilda ska ta hand om honom eftersom jag går i skolan från 10-17 och vi ska jobba med vårt projekt efter. 

Var även hos tandläkaren imorse och det gick bra. Inga konstigheter och jag skulle bara borsta lite mer på insidan längst bak. Efter besöket gick jag en tur på stan och köpte mina julklappar till Petter. Väntar på en beställning från nätet så den ena blir komplett sedan är allt fixat. Jag är nöjd, förhoppningvis blir han också det! 

Kommer tävla på lördag igen, ska faktiskt rida 105-110 så vi båda får det lätt och på så vis får ett bra avslut på säsongen. 

Suddigt värre innan ridturen 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0