En lång morgon

Denna helgen har jag utsläppet av hästarna i stallet. Förutom att endast ta ut alla hästar finns det ett par andra städsysslor som ska göras. Städningen av skötseldel,sadelkammare, toalett och foderkammare tar sin lilla tid. Jag passade även Viggi idag så efter städning mockade jag till henne och fendi innan jag red en tur på Fendido i ridhuset. 

Blev lite styrketräning och benkontroll över en bomserie med en upphöjd bom i mitten. Han var väldigt duktig idag, inget trams. Min fina lilla mupp ❤️ imorgon ska han nog longeras lite eller ridas ut, om jag kan hitta någon som vill rida ut med mig. 

Imorgon kommer Petter hem också!!! Ska tillbringa resten av dagen till att tvätta och städa så lägenheten är tip top tills min kärlek kommer på kvällen. Nästa helg blir det en tur till favoritgården i axelvold igen. 

Passade på att ta en selfie med viggson imorse.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0