Ledig eftermiddag

Idag är vi lediga på eftermiddagen och imorgon är vi lediga på morgonen. Egentligen hade vi tänkt att ha ett pool party men många är sjuka(?) eller så vill/kan de inte komma. Vi får väl se vad som händer ikväll. Hade vi varit i Sverige kunde vi bara dragit ut på stan och roat oss istället men så är inte fallet. 

Abdullah är i alla fall i Tyskland och provar hästar, vet inte riktigt hur det går för honom men får förhoppningsvis reda på allt när han är hemma igen. Om en vecka åker jag hem, är först två dagar i Göteborg men sen är jag åter i Skåne för den som vill se mitt lilla fejs. 

Tilli i paddocken för två dagar sen, lika lugn denna gången. 



Kommentarer
Postat av: Gunilla

See you soon :)

2014-05-30 @ 17:33:19
Postat av: Mia

Hej! Ja läser din blogg lite till å från å tycker den
Ä trevlig å läsa! Men helt plötsligt va du i Dubai !!?hur kom du
Dit å hur är de å va med hästar där? Va hände me dina hästar?
:)

Svar: Jag åkte bara dit på en dag semester, det blev inte riktigt som jag tänkt mig men men. Hästarna var hemma i sitt vanliga stall. Än så länge är gränsen inte öppen så det går inte att transportera hästar någonstans. Tyvärr!
Linn Skjetne

2014-05-31 @ 07:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0