Bloggtorka

Verkar inte som att ni saknat mig ett dugg här eftersom att ni inte kommenterat något. Efter en lång bloggtorka gör jag ett försök att vara aktiv igen. Det är bara svårt att finns motivation till "bra" inlägg när säsongen är över och hästarna tävlar och tränar inte. Hur Abdullahs plan ser ut för sommaren vet jag inte, det är så illa att han inte ens vet det själv. Förhoppningsvis vet jag lite mer om två veckor när han varit i Tyskland och provat lite hästar. 

Vad har vi gjort då? Jo vi har bland annat varit på ett poolparty, haft trevliga hemmakvällar med olika människor, varit på libanesisk resraurang och assisterat vår italienska veterinär i tre dagar. Ca 30 hästar blev behandlade och vi var verkligen slut dagen efter att Paolo åkt. Normala människor vilar upp sig men vad gör jag och Evelina? Joo drar först ut på restaurang med Shaker, Abdullah och Paolo sen festar vi natten lång. Dagen efter sov vi till 20.00 och sen hade vi besök här. Var knappast utvilade efter 1,5dag ledighet. 

Abdullah har en plan för mig har han sagt, han ska skicka mig(låter som om jag vore ett brev) till Frankrike så jag kan vara med Paolo på kliniken där han jobbar i två veckor. Spännande ska det bli! Så får jag också lite kul om nu inte Abdullah hittar någon ny häst. För hittar han ingen ny häst blir det inget Holland för mig. 

Åker i alla fall hem den 10/6 och stannar så länge det behövs. Jag har min fina häst att ta hand om och jag måste lösa allt praktiskt med honom. Ska även hjälpa Gunilla så mycket jag kan med Emmis och även Hailey om hon är kry nog att arbeta. 

Sen åker jag tillbaka hit, supertaggad för en ny säsong i Kuwait!! Måste säga att jag egentligen inte vill åka hem... 

Cantana 

Hittade två hundvalpar i ridhuset igår 😍


Kvinnan i mitt liv typ



Kommentarer
Postat av: Helena

Jag blev i alla fall jätteglad när jag kollade in på bloggen och såg att det var ett nytt inlägg. Du lever ett väldigt spännande hästliv och du skriver dessutom väldigt trevligt!

2014-05-21 @ 19:54:39
Postat av: Sandra

Superkul att läsa om allt du gör!

2014-05-21 @ 20:02:55
URL: http://stilling.spotlife.se
Postat av: Malin

Jag känner lite samma vad gäller min blogg, haha! Säger iaf som Helena, YAAAY för nytt inlägg! Saknar dig massvis min kära vän. SOlbränna klär dig och du är om möjligt ännu sötare än du var innan! Hoppas och tror att vi ses i sommar. PUSS PUSS OCH KRAM! <3

2014-05-21 @ 21:26:38
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0