Tillbaka till verkligheten

Den lediga dagen är numera över och som vanligt vet jag inte riktigt om den hjälpt eller inte. Såklart kunde vi inte hålla oss borta från stallet så körde förbi och pussade på de underbara små djuren. Två av mina fyra pratade med mig när jag kom, det är sånt som för mig glad. 

Har ingen aning om hur veckan kommer se ut men idag är det lätt arbete för Amuesant, Robin och Tilli efter helgen. Velkana och Dior får börja jobba ordentligt igen efter flera dagars vila. Kommer vara underbart att få sitta på Diors rygg igen, inte sett honom alls sedan i torsdags. 

Hoppas ni har haft en lika trevlig helg som mig! 

Jobbigt att vara ledig 😉 

Tacos med min kära sambo


Utsikten från taket på farmen, Kuwait city. 



Kommentarer
Postat av: mumm

Vilken utsikt! Nästan som pappas och min….

2014-03-24 @ 06:58:15
Postat av: Gunilla

Min utsikt är inte i närheten av din :) ser väldigt fint ut. Emmis har busat i linan idag - han är redo för ridpass igen :) :). Skickar en bild på honom snart.

2014-03-24 @ 20:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0