Sent hemma

Hemma på lunch halv tre och jag kör härifrån kl 16 igen. Ska duscha snabbt och vila det är det jag hinner med. Kristian kom med mat till mig tidigare så slipper laga. 

Skulle klippa Tilli idag men så var klippmaskinsansvarig borta så får göra det ikväll istället. Klippte i alla fall hennes ben och det gick hur bra som helst, stolt hästmamma jag är nu. Tror att huvudet kommer bli ett stort problem, i värsta fall får hon ha sig en dos lugnade imorgon bitti. 

Jag har ridit Robin och Tilli idag och Shaker red Snoopy och Kristian Velkana och Cordo. Oxer ska bytas bandage på ikväll och borstas och Amuesant ska ridis av Mohannad. Shaker ska rida en gång till på Snoopy tror jag. Dior ska jag rida, kanske blir det ett par språng idag? 

Nu ska jag duscha och sen sova. 

Dessa härliga bilköer 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0