Den där älska-livet-känslan.

Flera gånger under min tid här i Kuwait har jag drabbats av en känsla, älska-livet-känslan. Denna känsla har även drabbat Evelina och vi njuter av den så fort den hälsar på. Ikväll hittade den oss igen, vi skulle gå en promenad med Amuesant och Snoopy men efter fem minuter hoppade vi upp barbacka och i enbart grimma och skrittade runt hela anläggningen. Det låter otroligt simpelt men det var fantastiskt. 





Och nej mamma, jag rider inte utan hjälm här nere. Bara Kristian som gör det. 

Imorgon åker Diors ägare till Holland en vecka och jag blev tillfrågad att rida Diors mamma denna veckan. Gärna! Hon ska vila imorgon men på torsdag blir det en premiärtur. Ska försöka få någon att fota. 

Alla mina hästar red jag imorse på banan och det gick bra, ganska svettigt men det blev 4st bra pass. Kanske blir lite hoppning med dior på torsdag. Träffade Diors gamla ryttare från Tyskland på internationella tävlingen och han sa att dior var väldigt stark, ja jo och han är man och jag är kvinna. Inte konstigt att jag haft det lite kämpigt på vanligt tränsbett. 

Dior ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0