Bra morgon annars

Trots mitt milda vredesutbrott har det varit en väldigt bra förmiddag i stallet. Tilli fick leka av sig på lilla galoppbanan, Amuesant börjar lära sig byten i serier, Robin var fantastisk och Dior hoppade och det var stor skillnad med nya bettet.  Nu gick det att reglera honom och vår första tävling närmar sig! 

Fortfarande är det ingen som tycker om honom förutom jag men jag tror fortfarande på honom. Visst han är ingen GP häst, han är absolut inte i närheten av fendis kvaliteer men han har ett trevligt huvud och jag tror att vi kan fightas ihop. 

Får bli lite banhoppning med dior senare i veckan. 

Ikväll ska jag rida Diors mamma Sara, hennes ryttare är bortrest för en vecka och jag har fått äran att trimma henne. Spännande! 

Tilli och jag på promenad igår. Älskar hennes huvud ❤️

Promenad med Velkana för ett par veckor sedan.


Den tredje har jag varit här i 2månader, redan! Helt sjukt vad tiden går fort här. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0