Vilken fantastisk helg

Helgen i götet är nu över, tyvärr. Dessa dagar har varit helt fantastiska! Anlände ganska sent i fredags, åkte ut till Evelinas fina familj och sen körde vi en utgång i stan på natten. Kom hem vid fem och sov till 2 på eftermiddagen. Vid halv 6 tiden på lördag var drog vi till Håkan konserten. Vi smet förbi allihopa och stod längst fram och svettades under hela kvällen. Det var inte en bra konsert, den var amazing!!!!! Nästa år får det bli Håkan igen! 

På kvällen drog vi ut igen och kvällen blev väldigt underhållande men märklig. Umgicks med Evelinas Gais vänner och då kan det inte bli annat an konstigt haha. Dagen efter grillade vi Miras gård med ett glatt gäng och sen drog vi ut igen haha. Nu har jag lite sömn att ta igen men först ska jag komma fram till Helsingborg sen ska jag åka ut till Gunilla och Fendi!!! 

Jag och min Bruno delgrange kommer bli beresta haha

Vackert!














Tack Göteborg och Evelina!! ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0