Steka vid poolen

Oj vad vi har solat sista tiden men ändå känner jag mig blek. Jämfört med pepparkakan Evelina är jag definitivt blek. Får väl glädjas åt att jag är brunare än när jag anlände till Kuwait i alla fall. Imorgon natt tjussar jag Evelina till flygplatsen och sen är jag två dagar själv tills jag åker hem på fredag. Om nu Abdullah bokar min biljett imorgon. Ja varför ska man vara ute i god tid? 

Hästarna vilar idag, det var otroligt varmt imorse och hästarna var svettiga i stallet! Acn var inte på när vi kom så det var inte konstigt, men ändå sjukt för klockan var inte ens åtta. Acn har sett sina bättre dagar och behöver förnyas i nästan alla boxarna, något jag ska påpeka igen när Abdullah är hemma. Planen är att han kommer hem ikväll men det kan alltid förändras. 

Jag vill egentligen leka i poolen men min näsa hindrar mig, har drabbats av näsblod de senaste dagarna och jag vet inte riktigt varför. Kanske pga värmen eller kloret i poolen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0