Söndag känns som måndag

Söndag men det känns alltid som måndag eftersom kuwaitarna är lediga fredag och lördag istället för söndag. Evelina och jag har varit väldigt trötta senaste tiden och det har varit svårt att ta sig ur sängen på morgonen. Idag var vi i stallet alldeles för sent egentligen pga värmen men jag red ändå två hästar och gick med två. Robin blev skodd igår och var lite öm i sina hovar. Red ut på Allan, gick promenad med Tilli och Amuesant och Evelina red Velkana som hon tycker så mycket om. 

Abdullah stannar en dag längre i Tyskland och han ska prova en häst han gillade för andra gången idag, jag håller alla tummar jag kan att han hittat rätt häst för oss. 

Ikväll ska jag rida PP, Amuesant och gå med de andra. Ska också börja putsa mina saker så allt är tip top innan jag åker hem till Sverige. 

Khalil bjöd på mat igår, blev ett par doggybags med hem kan jag säga. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0