Sega dagar

Idag är det en seg dag, sovit till 11 och hade kunnat sova minst 2timmar till. Vet inte varför jag är så här trött av att göra ingenting? Kanske för att alla rutiner har blivit rubbade och att kroppen förgäves försöker återhämta sig efter värmen men inser att det är för kallt i Sverige. Ja vad vet jag?

Red ut på fendi igår och han var en idiot, han skulle inte hjälpa till något och stegrade, bockade och sparkade bakut konstant i tio minuter samtidigt som han hoppade upp och ner från åkern. 

Idag får han gå markarbete på banan, lägger nog ut lite bommar. På lördag ska jag åka till Österlen och träna två dagar för Kristian! Ska bli sjukt kul! 

Gunilla och Pia igår när de red på banan när jag väntade på bussen. 

Imorgon ska jag lämna in min bil på verkstaden, äntligen blir den 100% fixad och det är bara att köra på. På fredag åker jag till Halmstad och köper en sadel till Ahmed. På måndag eftermiddag tar jag tåget till Sthlm och mormor ett par dagar. Sen kickar Falsterbo igång, fullt upp med andra ord. 

Saknar min Tilli ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0