Bildbomb

Dåligt med uppdatering nu när jag är hemma, det har egentligen inte hänt något spektakulärt men lite har det såklart hänt. Varit hos underbara Camilla i Åhus, ridit Zorro och Caring, hoppat fendi och Emmis, tryckt till Telli som fick sig en Aha-upplevelse, ridit Hallisen som som vanligt är duktig, firat midsommar i Malmö med Evelina och Amanda samt bokat in en resa till Sthlm och mormor. Har hänt lite annat också, det märker ni på bilderna. 

Ekar i plånboken efter att man tankat här, vi kör 10mil om dagen i Kuwait och tankar för 400kr i månaden(!). 


Fina pappa på Agnes student 

 
Mamma och Niklas dotter Felicia 

Fendi löshoppade


Söta Zorro

Caring 


Fendi bäst


Besiktat bilen som har bränsleläckage samt lite annat skit

Mumsig ceasar sallad som jag gjorde till mamma och pappa 


Mys med Nello 

Hej från mig 


Älskar mina nya solglajjor

Hej svejs 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Snygga kvinna! Glasögonen är ju to die for!

2014-06-22 @ 17:20:57
URL: http://jkristenssonusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0