Trevliga dagar

Haft ett par trevliga dagar med ett par olika vänner. Passandet av min brors lägenhet börjar lida mot sitt slut och på torsdag lämnar jag över nyckeln igen och flyttar tillbaka till mina kära föräldrar.  Just nu lever jag ganska ovetande i en slags bubbla, det finns ett par planer ang min framtid men än så länge är inget beslut taget. Jag både njuter och vantrivs i denna bubbla, samtidigt som jag bara vill leva livet inser jag också att det är dags att utvecklas ytterligare. Något jag är säker på är att jag inte kommer sälja eller låna ut min älskade häst. Han betyder för mycket för mig och vi kommer ha ett fortsatt bra liv ihop. Det är han och jag som gäller, trots att han är cp många gånger är jag själv lika cp och det är antagligen därför vi passar ihop. 






Nu sitter jag återigen på tåget på väg till stallet. Fendi fick vila igår efter söndagens kanonrunda, idag ska han longeras med graman. Emmis ska gå ett litet pass, imorgon gör han debut på pay and jump i hästhagen, 80cm. Spännande! 


Hej svejs 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör rätt helt rätt :)

2014-07-23 @ 22:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0