Bomträning och fotboll

Jag red Cat en halvtimme över bommar och hon blev väldigt trött och svettig. Men bra gick det! Det är mycket GO i denna damen, roligt! Efter passet gav jag henne en lång dusch med schampoo, nu hon mer vit än gul i alla fall. Nackdelen med vita hästar är att det inte håller sig snyggt så länge. 

Efter diverse pyssel och dusch lagade jag mat och hade sällskap utav Alex. Efter det såg jag fotbollen Tyskland-Brasilien inne hos han och Marie plus eleverna. Hjärnan var helt slut efter att ha lyssnat på tyska och italienska i stort sett hela dagen. Gick efter andra halvlek eftersom Tyskland utklassade Brasilien och såklart hejade jag på brassarna. 

Nu har jag duschat själv och ska sova gott. Imorgon ska jag hoppa Cat! Glad att min chef litar så mycket på mig att han ber mig göra det. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0