Solig morgon

Godmorgon på er! Jag kommer berätta senare hur jag fick mitt jobb och var min fina häst är någonstans. 

Solen skiner utanför fönstret och det blir säkert varmare idag än igår. Efter två dagar med halvbra väder, nästan sandstorm i söndags och lite kallt igår sitter 25grader fint igen. 

Det var träningar på klubben igår och tränaren var 1,5 timme sen, helt sjukt att människorna här inte kan hålla en tid. Därför blev vi sena hem och är dödströtta idag. Vi har fått ett tält utanför stallarna med tv, kylskåp, vattenpipa och soffgrupp där vi kan hänga när vi vill. Den invigdes igår och killarna(Abdullah, Shaker och Co.) hängde igår. Abdullah hade till och med somnat så det var aningen roligt. Riktigt udda. 

Ha en trevlig dag!

Har sagt till Shaker att vi vill byta vår bil till denna. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0