Lång dag!

Blev inte alls som vi tänkte oss idag, inget sol och bad här inte. Istället var vi i stallet från 0750-0100. Men trevlig var det allt! Imorgon är vi lediga och då ska vi bannemej till farmen!! Jag ska gymma där, riktigt sugen på det. Blivit kallad för smal och jag hatar det, jag är verkligen inte för smal. Plus att Abdullah tror jag väger mindre än 52kg och att jag inte har några muskler. Vi har självklart slagit vad! Jag kommer vinna. 

Dags att visa bilder från dagen och sen sova






Kommentarer
Postat av: Malin

Hela du är ju full av muskler!? Han vet inte vad han slagit vad om. Du kommer LÄTT vinna.

2014-03-01 @ 08:20:14
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0