Kvällshoppning

Abdullah var i stallet när jag kom dit på eftermiddagen och Amusant hade äntligen fått sin sko påslagen. Shaker skulle träna med Snoopy och Abdullah sa att han skulle rida Amusant, trodde han. Jag gjorde i ordning Amusant och han var färdig till 17 som vi bestämt. 17.10 ringde han och ville rida Robin istället. Jahapp bara att sadla om. Robin hoppade bra, riktigt bra. Han ska nog hoppa sin första 145 nästa helg, spännande. 

Efter träningen red jag ett riktigt bra pass på en övertaggad Amusant. Han var skogstokig i början men det gav med sig till slut och han blev genomsvettig. 

Imorgon ska jag hoppa det galna stoet Velkana, ingen aning hur det ska gå. Abdullah hoppar antingen Tilly eller Amusant så jag får lite tips. 

Robin på väg till stallet efter träning. 

Godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0