Ingen tävling på dior

Ägaren ska tävla dior imorgon, jag bad honom prova honom själv pga hans stela högersida. Han tyckte han var normal så han ska tävla honom själv. Lika bra det. Jag vet inte riktigt om han blev irriterad eller så men jag säger alltid till om jag misstänker något. Hellre en gång för mycket. 

Abdullah har inga som ska tävla imorgon men helgen efter så ska i alla fall Tilli och Robin gå 145. Kommer bli ofantligt spännande. Imorse hoppade Abdullah Robin och de hoppade ett par hinder på 150, hästen har stora kvaliteer och det är inget större fel på ryttaren heller. Finns inte många toppryttare här men Abdullah är en av dem. 

Håller tummarna för Shaker imorgon som ska tävla Snoopy. Heja heja! 

Godnatt på er! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0