Hoppning

Idag hoppade jag Dior på morgonen efter att jag trimmat Robin. Dior var super och det kändes riktigt bra. Hans ägare och jag pratade en stund på kvällen och kom fram till att det vore bra med en tävling nu till helgen. Okej då, låter fint det! Sen "hoppade" jag Velkana, varför jag skriver "hoppade" var för att hon stannade på 50cm och sen ville hon inte mer. Sa ett par väl valda ord… Arrgggh. Abdullah blev vansinnig när han hörde det så han hoppade upp och klämde till henne på kvällen och jäklar vad hon hoppade sen. Red Amusant på kvällen, kändes sådär, red med graman och det gillar jag inte. Sen hoppade Abdullah Tilly efter att ha varit borta en stund haha. Så typiskt honom!

Jag trivs som fisken i vattnet här, vill aldrig åka hem typ haha.

Bjuder på film imorgon om internet samarbetar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0