Haft en väldigt trevlig dag

Vilken härlig dag det varit. Shaker hann inte till middagen så vi har flyttat fram den tills nästa ledighet. Jag och Evelina passade på att tvätta hennes kläder, åka till ett gigantiskt shopping center, besöka Ikea och äta där samt besöka stallet och gå på bio. Varit en fin dag! Kul att gå på bio med fyra från stallet och jag kommer knappast vänja mig till att bli bjuden på allt. Vi såg Ride Along som var rolig. Tyvärr var jag kissnödig hela filmen och satt och tänkte mest på det haha. 

Vi storhandlade mat idag för 1400kr, ganska galet att man inte packar sina varit själv och att man får varorna utburna till bilen. Orkar man inte gå ur bilen kan man tuta och de i butiken plockar varorna åt en. Så olikt Sverige. 

Dags att sova, klockan är halv 2 här. Imorgon är det ridning igen, saknat det hela dagen. 

Bästa sambon jag kunde tänka mig



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vilka snygga "chicks"! :)

2014-02-12 @ 06:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0