Tre hästar ridna

Först imorse åkte jag och mamma en tredje gång till Ikea för att handla saker till nya lägenheten. Äntligen är sängen hittad och såklart allt annat man behöver för att leva. Problemet har varit att jag hyrde huset möblerat hos Kajsa innan och sen flyttade jag in till Hans där allt fanns så har i princip ingenting själv. Därför har det shoppats mycket grejer de senaste tre dagarna. Mamma och pappa har varit till stor ekonomisk hjälp och jag hade inte kunnat flytta till Halmstad om det inte vore för dem. När jag blir djurskyddsinspektör ska jag betala tilllbaka varenda liten krona. ❤️

Sen på eftermiddagen åkte jag till stallet och red Fendi, Emmis och Hailey. Fendi var hur seg som helst och svullen i sina ganascher efter för mycket gräsätande så blev ingen vettig ridning idag. Desto bättre pass blev det på E och H. 

Imorgon ska jag först till Hans en sväng och hämta ett täcke och sen ska jag luncha med cedric, gammal kollega från ljhed. Vi har inte setts på år och dar och både han och jag har jobbat i Mellanöstern så tror vi kan ha en del intressanta saker att prata om. Ska bli skoj! 

På kvällen åker jag som vanligt ut till fendi och ska försöka rida honom lite mer ordentligt än idag. Även Emmis ska ridas. 

Ikea selfie 

Körde all in med Adidas idag


Gårdagens smaskiga middag



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du har kommit på vad du vill göra! Halmstad är en fin stad. Vilken utbildning ska du gå? :)

2014-08-06 @ 08:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0