Kristanstad

Igår eftermiddag satte jag mig på tåget mot Kristianstad och ett härligt besök hos Camilla. Började med att äta en proteinbar sen promenerade vi till exercise och gymmade. 1timme och 20min, jag var svag men inte så svag som jag trodde. När flytten till Halmstad gått av stapeln är det dags att ta tag i min egen träning igen. Insåg snabbt att jag saknat att lyfta skrot. 

Efter en välbehövlig dusch tog vi bilen till stan och åt en sen middag. Efter kaffe och kaka åkte vi hem till camillas lägenhet och somnade skönt. Känner mig stel idag och värken i mina muskler börjar så smått komma. Inte så konstigt eftersom det var tre år sedan jag gymmade regelbundet. 

Svettig 

Innan middag 


Bildskön blev jag inte 


Fina vän!




Räkwrap för mig och pastagratäng till Camilla

Efterrätt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0