Emmis och fendi

Emmis gjorde en riktig kanon runda i grundomgången igår i 1m! Nolla och vidare till omhopp. I omhopp var han nog lite trött och förvånad över korta svängar så det blev några rivningar och en förbismitning i omhopp. 

Fendi gjorde en jättefin runda men jag blev lite för taggad och svängde lite mycket i luften över ett hinder så han rev. Som följd på det tappade jag fokus och red som en kratta till nästa hinder så han först stannade(svårt att hoppa med ett halvt galoppsprång som ansats.) och sen rev. Men det bästa med det hela var att han flög som ingenting över vattengraven! Stolt jag blir! 

Ang kommentaren om vad som har hänt med Hans och mig är det fullkomligt normalt att förhållanden tar slut. Vi gjorde slut för ett par månader sedan för den som undrar. Kanske inget man outar i sin blogg direkt. 

Ska svara på din kommentar ang magplattan sen Sandra! 


Min snygging!





Kommentarer
Postat av: Sandra

Väntar med spänning ;)
Hoppas du kommer trivas i Halmstad! Vad var det nu du skulle plugga? Inte samma som tidigare om jag minns rätt?

2014-08-31 @ 13:17:51
URL: http://stilling.spotlife.se
Postat av: Jennie

Va gör man inte? Trodde de va det första man gjorde ;) haha! Lycka till i Halmstad med både plugg och fendi! :D

2014-08-31 @ 17:53:55
URL: http://jkristenssonusa.blogg.se
Postat av: Anonym

Oj! Det var inte meningen att göra dig irriterad, förlåt för min plumpa fråga. Lycka till med skolan!

2014-09-01 @ 12:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0