Barnbesök

Igår fick vi besök av Niklas och Jessica plus deras lilla Felicia. Vi åt god mat som jag och mamma hade hjälpts åt att laga. Grillad rostbiff med diverse olika tillbehör. Det gjorde vi bra mamma! 

På kvällen tog jag en lång promenad ner till hamnen i brist på annat att göra. Håkan Hellström och havsmiljön hjälpte mig att rensa hjärnan lite. Ibland är det precis vad som behövs. 

Nästa helg är det tävling som gäller. 1m med Emmis på lördagen och 130cm med fendi på söndagen. Kommer bli väldigt roligt! Hoppade en studsserie på båda igår, otroligt duktiga båda två. 

Lite bilder från dagen igår



Så går det när man ligger vid mig och tigger 😂 

Lika glad ändå haha

Mamma, pappa och Felicia 








Befinner mig nu på tåget på väg till stallet. Sen möter jag upp mamma och vi ska kolla på en säng till mig. Har nämligen hittat en lägenhet i Halmstad nu! 😃 

Kommentarer
Postat av: mumm

Vilka fina bilder!

2014-08-03 @ 07:47:02
Postat av: Anonym

Lycka till på tävlingen!:) Vad kul att du hittat lägenhet! :) Har fina sängar på Trademax, köpte min där och den är sååå skön! Kramar Titti

2014-08-03 @ 10:31:21
Postat av: Gunilla

Jag ser verkligen framemot kommande helg med tävling både för Fendi och Emmis :)

2014-08-03 @ 22:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0